среда, 14 октября 2015 г.

День шістдесятий!

   По-перше, вітаю всіх зі святом Покрова Пресвятої Богородиці! Нехай вона береже всіх добрих людей на нашій Землі!
   По-друге, вітаю всіх українців з Днем Захисника Вітчизни. Стійкості і мужності всім нам!
   І по-третє, сьогоднішній день навіяв мені спогади про минулу зиму. Я не могла виїхати з Криму до України, була відірвана від свого коханого чоловіка і моїх дітей. Фріволіте допомагало мені впоратися з депресією. В один з особливо важких вечорів і були створені ці сережки, які я додаю сьогодні в магазин. У цих тонких вузликах моя віра, надія і любов!
https://www.etsy.com/listing/251914573/tatting-earrings-green-apple-handcrafted?ref=shop_home_active_1
Tatting earrings " Green apple" -  Handcrafted jewelry green - gift  for her -  party cocktail - OOAK

Дякую всім за підтримку і до завтра!

Комментариев нет:

Отправить комментарий