пятница, 26 мая 2017 г.

Казочка для Марусі. Fairy tale for Mary.

 Найулюбленіший казковий персонаж моєї онуки - єдиноріг. Я вирішила зробити для неї ковдру, схожу на казку.
 The most favorite fairy tale character of my granddaughter - a unicorn. I decided to make a quilt for her, like a fairy tale.

 Десь у чарівній країні живуть чотири феї : Мімоза, Аделіна, Шуша та Аврора. Дуже дивно, але перші букви імен цих фей складають ім'я моєї онучки - Маша!
 Somewhere in the country live magic fairy four: Mimosa, Adeline, Shusha and Aurora. Very strange, but the first letter of the fairies make a name my granddaughter - Masha!

  У кожної феї є маленька біла хатинка, розташована серед лісу. Навколо ростуть квіти, дерева, літають метелики.
  Each fairy has a small white little hut, located in the woods. Around grow flowers, trees, butterflies fly.
                         
   У кожної феї є друг - єдиноріг. Їхні імена: Зірка, Квітка, Море та Ранок.
  Each fairy is a friend - a unicorn. Their names: Star, Flower, Sea and Morning.



  Королева цього чарівного царства - единоріг з золотою гривою.
  Queen of the magic kingdom - unicorn with a golden mane.


   І звісно, як у кожній казці, тут є ангели. Ангелів ніхто не може бачити. Але ангели залишають свої чарівні пір'ячка, щоб ми завжди їх пам'ятали.
  And of course, as in every fairy tale, there are angels. Angels no one can see. But the angels leave their magic feathers that we always remember them.


Нехай ця казочка приходить до моєї онуки кожної ночі у чарівних снах! А ковдра прикрашає кімнату моєї принцеси!
  Let this tale comes to my granddaughter every night of magical dreams! And blanket decorated room my princess!



Моя незамінна помічниця Bernina-830 допомогла мені зробити квілт. .
  My irreplaceable assistant Bernina-830 helped me make quilt.
http://quilt.com.ua/
А надихнули мене на створення казочки дивовижні вишивальні дизайни Anita Goodesign.
And inspired me to create  tales amazing embroidery designs Anita Goodesign.
https://www.anitagoodesignonline.com/

Комментариев нет:

Отправить комментарий