воскресенье, 13 августа 2017 г.

Скажи запасам пряжі НІ! Tell remnants of yarn NO!

Дякую всім моїм інтернет друзям! Ви надихаєте мене вашими liked, shared, добрими відгуками та вашою творчістю! Я захоплююсь вашою працелюбністю, щирістю, талантом та красою!
 Наступна моя робота буде результатом спілкування з Надією Цинайко. Її заклик позбутися залишків ниток мене надихнув. Дивіться, яку красу створила Надія з залишків пряжі! Цим можна милуватися та захоплюватися без кінця!
Thanks to all my internet friends! You inspire me your liked, shared,  kind words and your creativity! I admire your work, sincerity, talent and beauty!
My next job will be result of communication with Nadia Tsinaiko. Her appeal to get rid of remnants of threads inspired me. See what beauty created from the remnants of yarn by Nadia Tsinaiko!

















Ось і я вирішила розібрати мої запаси. Я не в'яжу, а плету мереживо фріволіте, тому в мене цих залишків не дуже багато. І клубки дуже дрібні!
So I decided to disassemble my stocks. I do not knit, but I made lace tatting, so I do have these remnants not much.


А зроблю я серветку та підставки під філіжанки? Чом би й ні? Один комплект я вже колись робила.
 I'll make doily and coasters! Why not? One set I've  done last year.

За основу брала квіточку, яку плела в техніці фріволіте гачком.
As a basis, I took a flower that was weaving in technique of cro-tatting.

А потім квіточки будуть поєднуватись, як моя душа забажає!
And then the flowers will combine, as my soul desires!

Отже, проект розпочато! So the project has started!

Комментариев нет:

Отправить комментарий